فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

فروش فایل

فروش فایل ,دانلود فایل,خرید فایل,دانلود رایگان فایل,دانلود رایگان

شبیه سازی حرکت اسب در صفحه شطرنج با cpp


یکی از جالب ترین مساله هایی که در برنامه نویسی Cpp مورد بحث میشه مساله Knight-tour است که در ثانیه مهره اسب شطرنج باید حرکت خود را از یک نقطه درون صفحه شطرنج شروع کرده با گذشتن از تمام خانه ها فقط و فقط یک بار 64 خانه را طی کند.
باب ابتدا ، پروگرام حل مسأله - مختصات های درست – را محاسبه کرده و نمایش می دهد و سپس اختیار انتخاب مختصات شروع حرکت را به کاربر می دهد.
تنها در صورتی تمام سرا ها پیموده می شود که حرکت از نقاط خاصی آغاز شود و این نقاط همان مختصاتی است که برنامه در ابتدا نشان میدهد.
این ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.